Kära läsare

idag har jag legat i soffan mest hela dagen. Det här är den konstigaste förkylning jag haft, först försvinner rösten. Sen kommer det tillbaka, men då får jag ont i halsen och hosta. Nu när det har blivit bättre så har jag fått feber, orkar inte vara uppe mer än några minuter innan allt börjar snurra och jag måste lägga mig igen. Har varit ute på en pormenad nu med hunden iallafall så det känns lite bättre.

Min kära älskling har haft redovisning idag, har inte pratat med honom så mycket så han får skriva ett inlägg själv senare. Just nu längtar jag tills han kommer hem ikväll så jag slipper vara här helt själv. Har planer att kanske kika film hos Marlene och Martin också, beror lite på hur jag mår, men det skulle vara mysigt.


//
J-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0