Lite regning morgon

Idag så regnar det faktiskt och det betyder nog att jag inte kan cykla till skolan, men lika glad är jag för det :)
Jennie-Lie och Chip sover fortfarande, sjukt mysigt ser det ut som, riktigt riktigt mysigt..!

Idag är sista dagen på vårat projekt som ska redovisas imorgon så det blir förmodligen en riktigt sen kväll, sådär sen så att jag funderar på dubbla matlådor.

Det finns ganska många macanvändare på Berghs, jag tror inte att jag tar i om jag säger runt 90% av alla kör mac.
Detta är vår projektgrupp, och nu ska jag strax ta mig iväg och vara kreativ hela dagen. Som de faktiskt sa första dagen "The biggest threat to creativity is experience"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0