You´ve got mail

ÄNTLIGEN har vi fått vår post hit till stockholm. Har inte förstått varför vi inte fått någon post, både räkningar och lönespecar har liksom varit borta. Tills imorse då det ringer en vänlig själ från posten på min telefon och frågar vart vi bor??? Jag säger som det är och han frågar: Ja men vart i huset! Då listar vi ut att adressändringen inte förtöver det jag skrev på C/O så de har inte vetat vilken dörr de ska lämna posten i.
Snäll som det är så körde du ut all vår post redan idag, så nu har jag massa post att rensa. Tack posten! =)

Roligt att det var så många nya som kikat in och lämnat kommentarer! :D

Bjuder på en mysbild från i sommras, ser dock inte ut som min hund gillar pussar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0