Alla dessa kläder...

...vet inte hur jag ska lyckas få plats. Har med lite avsikt undvikt att packa upp mina klädkartonger, men nu tog jag tjuren i hornen och började plocka upp allt. Har nästan nästan fått in en hel kartong i det lilla utrymmet vi har. Gick faktiskt lite bättre än vad jag trodde, enda tills jag kom på att jag har nästan en halvkartong kvar med underkläder, danskläder m.m m.m....Så nu tar jag med mig min älskling och plånboken och åker till IKEA! Ska försöka hålla hårt i plånboken, men lite skönt eftersom vi faktiskt inte får plats med fler saker här hemma. Så det vi ska kika på är bara en massa förvaring och kanske en billig TV-bänk eftersom att man nu nästan får nackspärr av att kika på TVn.


Så nu ska vi göra oss iordning det sista :)
//
JL

Kommentarer
Postat av: Paula

köp en sån där klädstång, då får ni plats med saker under också blir det en prydnad ;) puss!!

2010-07-14 @ 15:15:46
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0