Alltså vädret?

Någon mer än jag som blir helt deprimerad av detta höstväder?? Det är ju slutet av Juli då ska det inte vara typ 10 grader varmt (kallt) ute.
Idag jobbade jag 9-17 hade en supermysig lunch med Paula som kommit hem från London! Behövdes prata ikapp lite där och vi kunde nog fortsatt i några timmat till om bara inte min lunch tagit slut. Efter jobbet träffade jag Hampus syster och vi kilade iväg på Makeupstore som hade återöppning efter branden. Blev en vit och ljuslila/blå ögonskugga, bara för att liksom!
Paula önskade att vi skulle lägga upp lite bilder på vår nya lägenhet i Sthlm så jag ska försöka ordna det någongång under morgondagen. Men nu kommer Hampus vänner och ska förfesta i vår allt för tomma lägenhet.
Just fick mitt schema för första tiden på Scorett i Stockholm, ni hittar mig i Augusti i västermalmsgallerian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0