Första dagen i staden!

Eftersom att det gick så bra igår när vi lämnade Chip ensam så bestämde vi oss för att ta en sväng in till staden och inhandla lite saker för att få till allt här i lägenheten.
Det blev lite lampkopplingar, apparatsladd, förvaring till badrummet (eftersom att badrummet är väldigt litet så måste man tänka till hur allt smink ska få plats!).

Sen tog vi en lunch på stan, blev färskpressad juice och wraps som vi tog med oss ut till fontänen vid sergels och åt. Efter det tyckte vi att hunden varit ensam hemma nog länge så vi tog och åkte hem.

Hampus har varit världensbästa och satt upp alla lampor medan jag bara har legat i sängen och slöat (fick världens ondaste huvudvärk, jag som inte brukar ha ont i huvudet?). Men nu har jag faktiskt hjälpt till med att flytta lite lampor och annat småplock som jag gör bäst. Tur att vi kompleterar varandra så bra jag och min darling.

Vet ni vad vi ska göra nu? Vi ska hämta ut två canvastavlor som vi beställt från extrafilm.se, de hade ju erbjudande ta 2 betala för 1 så vi passade på. Blev en bild på Chipset och en bild ifrån thailand. Håller tummarna för att de blivit bra!

//
JL


Kommentarer
Postat av: Morfar

Det ser ju ut att gå bra för er.

2010-07-09 @ 23:55:43
Postat av: Morfar

Hej!

Nu drar vi på Zorbcenter och gräsklipparrace

Tjing

2010-07-10 @ 12:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0