Hampus fixar och donar

Här går min telefon för fullt, men inte är det jag som ringer. Näe Hampus har varit uppe en stund längre än mig( vaknade väl för si så där en halvtimme sen) och håller på och ringer och fixar och donar. Saker han fixar med är sin försäkring på telefonen, lån till skolan, studielån och just nu pratar han med sin mamma :)
Men jag har snott hans dator istället, haha!

Igår hade vi en supertrevlig kväll med min fina gamla vän Marlene och hennes Martin, har inte sett henne på en bra tid så det var kul att få prata ikapp lite. Och de hade ju världens sötaste lilla valp hemma, Matcho, en Australian Shepard som var ungefär lika stor som chipset. De gick runt i lägenheten och kikade på varandra men tyvärr så var Chip lite grinig ibland och Matcho vart en liten fegis! Men ojjjjj så söt han är!

Nu ska vi visst göra oss iordning för att åka in till staden en sväng, molnigt men ändå varmt idag.

Kram på er alla
//
JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0