Update

Förlåt för dålig uppdatering men det finns inte så mycket att skriva om här just nu. Jag har iallafall jobbat en vecka imorgon på jobbet, då är det bara 2 veckor to go innan vi flyttar ner på riktigt! Skrev på ansvarspapper för butiken så nu är Scorett butiken MIN, bara MIN i 2 veckor ;) haha näe kanske inte riktigt, ska bara se till att allt rullar på som vanligt! Kul med lite mer ansvar iallafall!

Här i Östersund är det lite kyligt, igår fick Hampus stå i mjukisbyxor och vinterjacka och grilla, för grilla skulle han minsann! Idag var det lite varmare men trots att det varit sol hela dagen har det bara varit ca 15C, KNASIGT!

Nu ska vi se slutet på en film vi började se igår natt, Valentines day, verkligen jättebra film med hur många bra skådisar som helst. Namn som Patrick Dempsey, Julia Roberts, Anne Hathaway, Aston Kutcher, Jessica Alba m.m m.m Spännande att se hur allt slutar, lite jordgubbar till filmen blir det också.

Ha en bra fredagkväll mina vänner
/
JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0