Wii

Hampus har sprungit iväg för att köpa lite toapapper, tycker inte om när han är ute, här, själv så här sent men antar att man borde börja vänja sig. Pajen han lagade var otroligt god och till det gjorde han en mumsig sallad med tomat och smörstekta champinjoner och hemmaodlad sallad.

Nu har vi även visat Marlene och Martin vår lägenhet och tog lite wii-spel också eftersom vi har tyvärr dåligt med sällskapsspel, men vi har bestämt oss för att införskaffa några!

Chip är helt slut efter dagen och har självmant gått och lagt sig i sin egen bur i sovrummet. Ni förstår inte hur skönt det känns att han äntligen börjar bli lite lugnare och lite självständigare. Men som sagt det går i vågor så vi ska inte hoppas förmycket nu bara.

Mamma ringde för någondag sedan och klagade på att jag och Hampus pussades på alla bilder de hade av oss tillsammans. Så jag har kikat igenom lite bilder och hittade faktiskt några här där vi inte pussas.
(Förresten kommer min mamma och lillebror på besök imorgon, och på Lördag blir det grönan!)






Sista bilden är ju typ en halvpuss...men de var de bilder jag kunde hitta här på hampus dator. Är ju svårt när man ska vara så nära varandra att inte pussas, åtminstonde när man har världens mysigaste pojke!

Lots of Love
//
JL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0