Vi lever!

Vi har bara 0-tid för bloggen, jobb och skola tar mest tid. Och när vi väl är hemma blir det tvätt, städ och massa tid för hunden. Jag och Chip ska på vardgslydnadskurs om en 30-min, inkallning på schemat idag så det blir mycket köttbullar och annat gott så han kanske ska vilja komma! =)

Annars har jag anmält Chip till Sthlm hundmässa som är den 18-19december, vet att en av hans kullbrorsor ska dit också som det gått mycket bra för. vi gör det mest för träningens skull och att det är roligt att få ett utlåtande, vår lilla hund är ju fortfarande lååångt ifrån färdigutvecklad. Och jämfört med vissa andra ur hans kull ser han ut som en liten valp.

Imorgon åker Hampus på kryssning, gratis mat och dricka, kul för honom liksom ;) för mig blir det jobb och en natt ensam i Stockholm, hur ska det gå?



Loove!
/
J-L

Kommentarer
Postat av: Elin

saknar dig snyggo!!! <3

2010-10-24 @ 22:00:11
URL: http://httpaijleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0