Here we go!

Har haft en supermysig dag med Ida, blev lite lunch på jerns biffhus, super gott och billigt! Efter det skulle vi hitta oss till dansskolorna, det var lite lättare sagt än gjort. Kan berätta att alla gånger är det inte lätt att hitta i Stockholm, när vi skulle till danscenter slutade det hela med att vi stalkade en stackars kille med en bounce tröja och hoppades att han skulle dit, och som tur var så skulle han det, haha!
Jag har så svårt att bestäma mig, jag vill så gärna dansa och få ny inspiration och nya utmaningar, bara få utvecklas men vi har ju inte världens bästa ekonomi. Jag kan berätta för er att en klass i veckan på Balettakademin ligger på runt 2500:-/termin. Så AUTCH stackars plånbok! Det här får helt enkelt tänkas över, har fått tips av Mattias på en annan skola som ligger i solna där dom även har thaiboxning, ska kika in den också!

Imorgon har jag ecco-utbildning kl 9.00 och några timmar framåt efter det behövdes det hjälp på Sture så jag hoppar in några timmar till där. Och på torsdag då smäller det, då öppnar hela  Bromma Blocks. Jättefräscht köpcentrum som har allt, det menar jag verkligen så ni som kan måste besöka det någongång, och då även mig så klart. Det betyder att schemat kommer rulla igång då jobbar väldigt mycket nu i början men som sagt pengar är alltid välkommet här just nu.

Bild från vårshow-08


//
J-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0