Name me!

Tjoho!

Dagen idag gick superfort, utbildningen var jätteroligt och efter det var det finlir inför V.I.P-öppningen som var ikväll. Sture gick också superbra, vart lite stressigt att hinna dit i tid och få i sig någon mat, men en macka på tunnelbanan blev det iallafall.

Imorgon börjas det på riktigt, 9.45 börjar jag och ska sluta 20.15 men eftersom Hampus har sitt plugg imorgon också och vi kan inte lämna chipset hemma typ 12 timmar så har jag nog löst det så jag får sluta tidigare. Har hamnat i världens bästa gäng där ute i Bromma, alla är så snälla och glada! De har också lyckats ge mig massa smeknamn, kärt barn har många namn brukar de säga, men mest beror det på att de tycker det tar för lång tid att säga. Lite exempel:
Miss Lie, Bruce Lie, Limpan, Limpis, Limp Lie, Jensan och massa fler böjelser på dessa.
Det roliga är ju att jag lyssnar till allt. Det blir nog så om man har ett lite udda namn. Nu blir det iallafall åka av i några dagar, många och långa dagar på jobbet men jag är pepp så det kommer gå fort!

Limpan?? Tja...varför inte? :P


/
Limpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0