no idea!

Dagens promenad är avklarad, chip ligger utslagen i soffan och jag har precis klivit ur duschen. Hösten är en väldig mysig årstid att promenera på, promenaderna kan bli lite längre då luften är perfekt och svalkande, det är mysigt att gå och titta på den fina naturen med alla färger och sist och inte minst så är det skönt när man kommer in lite rosig om kinderna, tar en varm lång dusch och sen sätter sig med frukost och en varm kopp te! Det kallar jag en perfekt morgon!

Nu ska jag göra mig iordning för att åka och möta upp ida inne i stan, det blir en lunch och sedan ska vi åka till danscenter och balettakademin för att kika lite kurser och priser. Vet att det är snordyrt men kanske bara en kurs?? vi får se helt enkelt, håller ju på att få krupp av att inte dansa iallafall.



Hampus ska fortsätta med hans arbete idag så vi får se idag igen när han kommer hem!

//
J-L

Kommentarer
Postat av: Pappa

kan du klara av bara en kurs???

2010-09-21 @ 12:57:37
Postat av: Paula

du kanske kan googla på dansskolor så kanske du hittar nåt billigare? :) pusspuss!

2010-09-21 @ 18:37:42
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0