Ojoj!

Nu var det ett tag sen vi skrev här så det är väl bäst jag uppdaterar er lite.
Det har varit mycket, jag har nu börjat i Bromma och håller på att bygga upp butiken, på Onsdag är det öppning så då ska allt vara klappat och klart. Lite roligt eftersom att det är bra precis ett år sedan jag var med och öppnade Scorett i Östersund.

Hampus pluggar för fullt och vi planerar och trixar för att få vardagen att funka med skola, jobb och hund. Men det går hitills jättebra och mitt schema ser också riktigt bra ut så det här kommer att gå galant.

Annars så håller jag på att kolla på väggtexter till sovrummet vårat, det är så tomt på väggarna och jag tycker det skulle vara mysigt att ha några fina och peppande ord på väggen när man vaknar. Men dessvärre så har ju jag en man som är något av en NÖRD när det kommer till olika text-stilar så självklart så hittar jag ingen som duger. Den enda jag var OK med texten var "Man tager det man haver" och hur mysigt är det att ha i sovrummet? Tack för det darling!

Skickar massa kramar till min älskade pappa som brutit lårbenet och opererats och haft sig, skönt att han är hemma nu iallafall.

"Life is not about waiting
for the storm to pass,
It´s about learning how to
dance in the dark"

/
J-L

Kommentarer
Postat av: pappa

Saknar di gumman. ag ligger och vilar dom andra lirar lårben pingis menar jag.Tack för blommorna

2010-09-19 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0