Telephone

Ja idag var jag då ledig, eller från jobbet iallafall. Dagen började med en träningstimma med chip, vi var ner i parken och tränade i linan! Han börjar bli riktigt duktig på inkallning bara han är koncentrerad, ibland får han för sig att sticka ner näsan i gräset och sväva bort i en egen liten värld. Ett stort framsteg är iallafall att det går hundar förbi hela tiden och han har inte försökt stuckit iväg dit en endaste gång, sen vet jag inte om det är för att han vet att han har linan på sig eller inte, han är ju inte dum vår hund! Någon som har något tips på hur man ska kunna lita på honom sen och ha han helt lös?? :)


Sen har jag suttit i telefonen oavbrutet ringt a-kassan, arbetsförmedlingen, comhem, adressändring (eftersom min kära lillasysters brev dimper ner i vår brevlåda då vi båda heter J.Östborg) och så har jag pratat med pappsen några gånger också.

Hampus är på skolan och det verkar som att han blir där ett tag till, de ska slutföra ett arbete så vi får väl se när jag får hem honom.


//
J-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0